Підсумки Загальних Зборів об'єднання КЛАСТЕР деревообробників Черкащини

 

 

 

 

1 березня Окружний адміністративний суд визнав незаконним Наказ № 42 Державного агентства лісових ресурсів України. З ініціативи однієї волинської фірми через позов до суду цей документ було скасовано.

На сьогодні відсутній будь-який документ, який би регламентував відносини в галузі, лісопромисловий комплекс країни опинився у повному правовому вакуумі. Відсутність правової бази призводить до необгрунтованого зростання цін на деревину, і на сьогодні її вартість є економічно не обґрунтованою, при цьому ціни на лісозаготівлю не збільшуються.

Єдиним документом, який регулював відносини у цій сфері, був наказ Держлісагентства від 19 лютого 2007 року.

Після рішення суду про відміну Наказу № 42 розпочалася активна робота в комітетах Верховної Ради України з підготовки нового закону "Про ринок деревини", але ті законопроекти, які приймаються у Верховній Раді, також ставлять під загрозу існування галузі.

Так у статті 12 нового закону "Про ринок деревини" пояснюється, що «Суб’єктами перероблення деревини є юридичні особи, які мають власне виробництво та здійснюють перероблення деревини як основного виду професійної та/або господарської діяльності.» Та жодного слова про фізичних осіб-підприємців... Чому?

А Розділ VII «Продаж деревини» нового «убивчого» закону "Про ринок деревини"...

Так згідно статті 24 та 25 - Постійні лісокористувачі здійснюють продаж деревини спочатку на умовах публічної оферти, а вже потім можлива реалізація через загальні та додаткові аукціонні торги та на останок у порядку роздрібного продажу. Тобто публічна оферта визначає основні умови пропозиції суб’єктам перероблення деревини за довгостроковими договорами, а саме: на «якомусь» лісосировинному інтернет-порталі розміщується публічна оферта, вже з визначеною ціною та кількістю сировини, а суб’єкт перероблення деревини, якого влаштовує ця ціна і він є спроможним викупити розміщений обсяг, укладає довготерміновий договір купівлі-продажу на рік. Та вже на загальні та додаткові щоквартальні аукціонні торги данний обсяг сировини на виставляється.

Тобто «простому» переробнику залишається невеликий вибір – відмовившись від публічної оферти, так як ціни й обсяги там є незмінними, а конкурувати з великими підприємствами він не спроможний, сподіватися щоб на загальні та додаткові аукціонни залишилася хоч би крихта від заготовленої сировини.

Новий Закон заздалегіть пишуть тільки під великі підпримства??? Яка ж доля чекає на малий та середній бізнес...? Чому не враховані їх інтереси??? Між іншим на Черкащині більш ніж 200 переробних підприємств є саме представниками малого та середнього бізнесу, а це близько 3000 робочих місць!!! Яка доля чекає на них та їх сім’ї ? Виїзжати на заробітки.. шукати роботу за кордоном??

Після довгого обговорення всіх недоліків запропонованого Верховною Радою нового Закону "Про ринок деревини", деревообробники Черкащини вирішили розробити свій законопроект та надати свої пропозиції до Верховної Ради.

 

шаблоны для dle 11.2

Похожі новини

Добавити відгук

Нам буде цікаво дізнатись вашу думку.

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Відгуків 0