«ПРОЗОРО» не зовсім прозора та ще й з кримінальним душком

ДП «ПРОЗОРРО» належить до сфери управління Мінекономрозвитку та утворено для забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно Звіту Рахункової палати, затвердженого рішенням Рахункової палати від 29.11.2018 № 30-4, «Про результати ефективності використання та розпорядження майном ДП «ПРОЗОРРО», що має фінансові наслідки для державного бюджету», Аудитом виявлено цілий ряд факторів, які свідчать про неефективне використання державного майна ДП «ПРОЗОРРО», що має негативні наслідки для бюджету.

Як засвідчив аудит, нормативно-правова база в частині управління, розпорядження та використання державного майна сформована в достатній мірі для ефективної роботи ДП "ПРОЗОРРО" та виконання Міністерством функції управління Підприємством. У той же час нормативна база в частині, що стосується функціонування ЕСЗ, є недосконалою і потребує суттєвих змін.

Функціонал здійснення цих закупівель в ІТС “Prozorro” досі відсутній, що дає можливість свідомо надавати попередню авторизацію у суцільному порядку всім електронним майданчикам та ігнорувати законні вимоги, встановлені для авторизованих майданчиків. Фактично, внесені Кабінетом Міністрів України до Порядку № 166 зміни не відповідають вимогам статті 10 Закону № 922. Відповідно всі процедури, функціональні завдання та обов’язки, введені на підставі поняття “попередня авторизація”, суперечать Закону № 922. Оскільки на сьогодні всі електронні майданчики, що функціонують, не авторизовані, а пройшли лише попередню авторизацію, не дотримано вимоги пунктів 1, 3 та 6 частини першої статті 1 та статті 10 Закону № 922, що є порушенням законодавства.

Передбачена Технічним завданням (за чотирма версіями) на побудову ІТС “Prozorro” (розділ 10) супровідна друкована документація на систему не розроблена та не затверджена. У порушення вимог пункту 4 наказу Мінекономрозвитку від 15.09.2017 № 1372 "Про затвердження Порядку укладання і виконання рамкових угод" система не має функціоналу рамкових угод.

 

Повний текст статті тут

 

ЗВІТ про результати аудиту ефективності використання та розпорядження майном ДП "ПРОЗОРРО", що має фінансові наслідки для державного бюджету тут

 

РІШЕННЯ про розгляд Звіту про результати аудиту ефективності використання та розпорядження майном ДП "ПРОЗОРРО", що має фінансові наслідки для державного бюджету тут

 

Інформаційне повідомлення про виконання рішення Рахункової палати щодо Звіту про результати аудиту ефективності використання та розпорядження майном ДП "ПРОЗОРРО", що має фінансові наслідки для державного бюджету тут

 

шаблоны для dle 11.2

Похожі новини

Відгуків 0

Інформація
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.